Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2013

ΑΣΤΕΙΑΚΙΑ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ…


Βλέπω κάποιες κοπέλες στο δρόμο και αναρωτιέμαι…. Έχουν βαφτεί ή έχασαν στο paintball;

Οι άντρες θέλουν μια κοπέλα τούρμπο στο κρεβάτι, αλλά να μαγειρεύει και σαν τη μάνα τους. Τη γνωστή …γκομάνα.

Η NASA επιβεβαίωσε ότι στις 21/12 απόγευμα προς βράδυ θα σκοτεινιάσει ο ουρανός και θα εμφανιστεί ένα παράξενο φυσικό φαινόμενο που ονομάζεται νύχτα!

Ξυπνάω και τι να δω; Είμαι ήδη δύο ώρες στη δουλειά.

Ανακάλυψαν λέει νερό και πάγο στον πλανήτη Ερμή. Ουίσκι και φιστίκια θα χρειαστεί να πάρουμε μόνο!

Είμαι στο ταξί και μπαίνει μια ασκημούλα.
- Ψυχικό;
- Δεν κάνω μάνα μου…


14 χρονών η άλλη και λέει, “ζω τη ζωή μου στα άκρα”. Να δείτε που πίνει το γάλα της χωρίς καοτόνικ.

Νομίζεις οτι ξέρεις τον άλλον και ξαφνικά σου λέει ότι δεν τρώει φέτα.

Η μάνα μου έχει κάτι τάπερ που σφραγίζουν καλύτερα από αιγυπτιακές σαρκοφάγους.

Έχουν παγώσει τα δάχτυλά μου στο πληκτρολογιο. Θα με βρουν κοκαλωμένο στο λάπτοπ και θα γίνω το κοριτσάκι με τα πλήκτρα.

Ήρθε μια καινούρια στην πολυκατοικία και θέλει να αναψει καλοριφέρ. Μαζεύουμε υπογραφές να τη διώξουμε.

– Συγνώμη αφεντικό, αλλά έχουμε να πάρουμε μισθό 4 μήνες.
- Δεκτή η συγνώμη.


Σήμερα τρόμαξα κάτι περιστέρια και χέστηκαν πάνω μου.

Ζητείται κιθαρίστας να παίζει μελαγχολική μουσική όσο κοιτάζω έξω από το παράθυρο.

Όταν δεν είμαι καλά, θέλω να με κοιτάξει κάποιος στα μάτια, να με πάρει αγκαλιά και να μου πει, ΑΥΡΙΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΣΤΙΤΣΙΟ.

25 ευρώ η είσοδος στα νοσοκομεία. Με ποτό ή χωρίς;

Σε λίγο θα πηγαίνουμε σούπερ μάρκετ, δεν θα αγοράζουμε τίποτα και θα κάνουμε μόνο like.

11 χρόνια σ ‘ αγαπώ, και 8 που δεν σ ‘ αγγίζω, θα φτάσω τα 88 κι ακόμα θα ελπίζω. 11888 τυχαίο; δε νομίζω

Ζητείται κοπέλα να ερωτευτώ παράφορα, να με κερατώσει, να με χωρίσει, να φάω κόλλημα, να μη τρώω, να χάσω τα κιλά του καλοκαιριού.

Μειώθηκαν οι φωτιές φέτος. Δεν έχει ο κόσμος λεφτά να χτίσει..

Αν δεις άντρα στο μπαλκόνι να ποτίζει τις γλάστρες, τα φυτά μάλλον καπνίζονται…

Τι κάνεις αν δεις την πρώην σου να τρέχει στην αυλή σου φωνάζοντας βοήθεια κ γεμάτη αίματα; Καταρχήν ηρέμησε. Ξαναγέμισε και σημάδεψε καλύτερα.

Οι σαράντα είναι βαθμοί για να πλένεις αγαπητέ καιρέ, όχι για να ζεις.

Κάθε φορά που θες να “χτυπήσεις ξύλο”, διαπιστώνεις ότι ο κόσμος είναι φτιαγμένος από αλουμίνιο ή πλαστικό.

Όταν γεννιέται ο Χριστός, τι σφάζουμε; Γαλοπούλες. Όταν πεθαίνει ο Χριστός τι σφάζουμε; Αρνιά. Τι βύσμα είχαν οι κότες, ρε φίλε;

Τα οικογενειακά τραπέζια είναι πολύ γαμάτα αρκεί να προλάβεις να φας πριν τον τσακωμό..

Έχω την εντύπωση ότι η ηλεκτρική σκούπα της μάνας μου λειτουργεί μόνο όταν κοιμάμαι..

Να είσαι Άραβας, να έχεις τόσο πετρέλαιο και να μην έχεις κρύο να το κάψεις!

Φήμες λένε ότι υπάρχει κάποιος που μετά τις διαφημίσεις στο Star θυμόταν ποια ταινία έβλεπε.

Αυτή η πουστιά της δασκάλας που έλεγε “πες μου γιατί γελάς να γελάσω κι εγώ” και μετά δεν γέλαγε και σε έβαζε και τιμωρία…

Αν σας άρεσε το θέμα προωθήστε το στους φίλους σας για να τους ενημερώσετε.

votegreece.gr 

5 σχόλια:

  1. αχαχαχα!Να ΄σαι πάντα καλά Irma μου που μ΄ έκανες να γελάσω!Είναι ένα προς ένα!Μου επιτρέπεις να το πάρω και να το βάλλω στο δικό μου;Είναι τέλειο χαρά μου!
    Φιλάκια και να περάσεις μια χαρούμενη Κυριακή!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Σοφία!! Δεν θέλω να με ξαναρωτήσεις καν!!! Μπορείς να πάρεις με όλη μου την καρδιά και με μεγάλη μου χαρά ό,τι θέλεις από το μπλογκ μου. Άλλωστε τα περισσότερα δεν είναι δικά μου κι εγώ από αλλού τα πήρα.
      Να είσαι καλά και πολλά φιλιά :))

      Διαγραφή
  2. Βρε Ίρμα, με αυτή τη γκομάνα πολύ γέλασα! Πολύ ωραία ανάρτηση! Ό,τι πρέπει για να σου φτιάξει τη διάθεση!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ Αναστασία μου! Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα!

      Διαγραφή
  3. χαχαχαχα! Τέλεια όλα!!! Πολύ ωραία ανάρτηση, Ίρμα!!
    Τα φιλιά μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...