Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

ΣΟΚΟΛΑΤΟΠΙΤΑ ΣΤΙΓΜΗΣ



Την παρακάτω συνταγή την έφτιαξα από το βιβλίο της Αργυρώς Μπαρμπαρίγου: ΑΡΓΥΡΩ – ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ.
Πραγματικά δεν μου πήρε πάνω από 5 λεπτά όπως γράφει και έγινε φανταστική (όπως και όλες οι συνταγές της).

Υλικά

1 1/4 φλ. τσαγιού αλεύρι
3/4 φλ. τσαγιού ζάχαρη
1/4 φλ. τσαγιού κακάο
1 1/2 κ. γλ. Μπέικιν πάουντερ
1 πρέζα αλάτι
1 φλ. τσαγιού γάλα
2 κ.σ. Γεμάτες βούτυρο λιωμένο
1 βανίλια

1 φλ. τσ. Ζάχαρη
1/4 φλ. τσαγιού κακάο
1 1/3 φλ. τσαγιού βραστό νερό




Σε ένα μπολ βάζουμε το αλεύρι, τη ζάχαρη, το μπέικιν, το αλάτι, τη βανίλια και τα ανακατεύουμε καλά.












Προσθέτουμε το βούτυρο λιωμένο και το γάλα 







  


και ανακατεύουμε με ένα σύρμα
















Βουτυρώνουμε ένα μικρό πυρίμαχο σκεύος








 


και αδειάζουμε το μίγμα. 










 

 

Σε ένα άλλο μπολ βάζουμε τη ζάχαρη με το κακάο και πασπαλίζουμε το μίγμα.






 



Περιχύνουμε σιγά σιγά με το βραστό νερό.










 Ψήνουμε τη σοκολατόπιτα στους 170 βαθμούς για περίπου 40 λεπτά, να σταθεροποιηθεί.


Δεν κόβεται. Σερβίρουμε με κουτάλα, με παγωτό ή λίγη κρέμα γάλακτος.

Εμείς το φάγαμε σκέτο και ήταν απολαυστικότατο!

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!

6 σχόλια:

  1. Ιρμάκι...τι μου κάνεις τώρα, ε; ΣΛΟΥΟΥΟΥΟΥΡΠ!!!
    Άντε να περιοριστείς σε μια δυο κουταλιές, γίνεται;
    Δεν γίνεται!

    Φιλάκια πολλά χρυσοχέρικο κορίτσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Irma μου, αν και δεν είμαι φίλη με τα γλυκά, θα κρατήσω αυτήν τη συνταγούλα(αφού την εγγυήθηκες κι εσύ για τη νοστιμιά) και θα τη δώσω στην κουμπαρούλα μου, που ΄ναι ιδιαίτερα γλυκαντζού στη σοκολατόπιτα!Έχει πάρει μάστερ σ΄ αυτό το είδος!χαχαχα!
    Να ΄σαι πάντα καλά γλυκιά μου κι όλο τέτοια..!
    Πολλά φιλιά!:)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Στα... υπ' όψιν!!!
    ;-)
    ⋱★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱★⋰⋱

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Eίμαι παθιασμένη με όλα τα γλυκά και η Σοκολατόπιτα είναι από τα αγαπημένα μου! Λέω τη συγκεκριμένη συνταγή να τη φτιάξω κάποια στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μη μου το κάνεις αυτό!!!! Ξεκίνησα διατροφή και απαγορεύονται τα γλυκά!!!! Πόσο με κολάζεις τώρα δεν λέγεται!!!!
    Φαίνεται πεντανόστιμη!!!!!
    Καλό βράδυ να έχεις!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...